Health · RO

Happy Body Detox by RawCoco Romania (RO)

Detox Front

De ceva ani am descoperit o obsesie care s-a manifestat in cele mai diverse, cateodata interesante si numaidecat intodeauna sanatoase obiceiuri. Am devenit obsedata de grija de propriul organism. Chiar daca ma mai scap la burgers, ciocolata, sau la un pahar de vin inainte de culcare (don’t blame for my guilty pleasures 🙂 ), intodeauna imi regasesc drumul spre un mod de viata sanatos.

Toamna asta v-am povestit despre experienta Dietox, care a fost cea mai buna, cred eu, descoperire din 2014 pentru mine. Feedback-ul primit de la voi a fost mult mai bun decat asteptarile mele – multi din voi ati dat intrebari, sau ati cerut sfaturi, iar cea mai des intalnita intrebare a fost daca este cineva mai “local” sau “aproape” de Moldova care ar putea sa va ofere o experienta Detox buna.

Processed with VSCOcam with c1 preset

RawCoco este o cofetarie Vegan din Bucuresti care s-a deschis recent si ofera clientilor sai o alegere unica de prajituri vegan, ceaiuri, sucuri si superfoods. Nu am prea incercat din deserturile care le au, dar va asigur ca briosa de ciocolata si tortul Rawcoco sunt delicioase, iar lipsa de vina si calorii le mai adauga un strop placere… poate doi :D.

RawCoco

Dupa cateva luni in care m-am alintat cu paninis, muulta ciocolata, white mochas, cupcakes si muult prea multe altele, eram disperata sa imi fac un reset la organism pentru un fresh start de pregatire (cam intarziata) pentru vara. De Happy Boody Detox de la Rawcoco stiam de mai demult si imi planuisemi sa le incerc programul de 7 zile. Tinand cont de faptul ca Dietox ofera o alegere mai limitata la detox, Happy Body parea solutia perfecta…

IMG_4917

… si rezultatele au fost impecabile. Primele doua-trei zile insa, ma simteam un pic slabita, mai rar infometata si ma durea capul si am intrebat-o pe Anca – fondatoarea RawCoco, care mi-a explicat ca e o reactie normala, caci organismul elimina toxinele si se curata complet. Sa fiu sincera, nici eu nu mi-am pregatit corpul deloc, deci vina a fost si a mea.
Toate simptomele au disparut dupa a treia zi si in a 6-a zi nu imi venea sa cred ochilor! Nu stiu cat am slabit in kilograme, dar diferenta se vedea cu ochiul liber, ma simteam (si ma simt) ca nou-nascuta, pielea pe fata pare stearsa cu o radiera magica si m-a ajutat mult si cu bulimia. Deci, sunt foarte bucuroasa de experienta si planuiesc s-o repet si vara, si iarna, si iarasi vara, si.. gata! M-am imbolnavit!

Image source: http://www.rawcoco.ro/produs/detox-happy-body-7-zile/
Image source: http://www.rawcoco.ro/produs/detox-happy-body-7-zile/

Sucurile HappyBody nu sunt facute doar din fructe si legume. Pentru un plan perfect de alimentare, in HappyBody gasesti si ceai Kombucha, apa de chefir si alte produse care ii ofera corpului tau curatirea de care are nevoie si totodata bunastarea sa. Cum am spus si in postarea despre Dietox, intodeauna voi apela la un profesionist si poate mai tarziu, dupa mai multa experienta si un pic de research, voi incerca sa imi fac un detox acasa. Pana atunci, sunt fericita ca pot primit ajutorul de care am nevoie.

Ce vreau sa spun e ca Happy Body isi merita denumirea si recomand tuturor care vor un reset pentru organismul sau, o curatire sau un boost de energie. Si daca nu ai curajul sa incerci 7 zile, RawCoco iti ofera 4 programuri diferite, delivrare in toata tara (Romania) si un ghid care o sa te iti ofere mai multe detalii si ajutorul de care o sa ai nevoie in timpul detoxului.

Cu aceasta ocazie ii spun Ancai un mare MERCI si ca nu am rabdare s-o revad din nou pentru un alt detox si inca o briosa, hihi.

One thought on “Happy Body Detox by RawCoco Romania (RO)

Leave a Reply

