Uncategorized

HAI LA CONCERT! (DESPRE CEL MAI FRUMOS NAIOB DIN 2015) — GUESTPOST PENTRU Cai Verzi Pe Pereti

Am scris saptamana trecuta un guestpost pentru blog-ul lansat recent al lui Alexandru Gurdila si Ea Sunt Eu, Cai Verzi Pe Pereti.

Chiar daca e deja outdated, va invit sa il cititi si voi.

ATENTIE!

MEGA SUPER GANGSTA CONCERT IN MOLDEXPO!

Delia – care a plecat acasa cu 7 (SAPTE) premii de la Music Media Awards 2015, fiind si Best Female, cantecele careia stau frumusel in playlist-ul meu, a postat azi pe Instagram (da, o urmaresc, ca-mi place de ea) cum se urca intr-un avion privat (ghiciti al cui) si a pus tag #CHISINAU #PRESHOW. M-am gandit ca are un concert despre care nu stiam pentru ca nu sunt in tara si am ramas in urma cu noutatile, dar nu a fost sa fie.
Se pare ca Istrati costa muuuuuuult mai mult decat Delia, Alexandra Stan, Morandi, Marcel Pavel si Antonia (pusi la un loc), care il aduce si pe Velea ca bonus (a spus ea intr-un reportaj recent facut la concertul ei din Fanconi – un club din Chisinau – ca iubeste Moldova, ce ma face sa cred ca a venit sa i-o arate iubitului). (Citeste mai departe aici)

Print

Leave a Reply

