My Stories · RO

Oameni Buni! sau Gicu de la Cocos

Eu am spus ca relansez blog-ul… 2 ani in urma. Si incercari au fost prea tare multe. Acum 2-3 saptamani am inceput sa strang intr-un carnetel mai multe idei pentru articole – toate legate de fashion, mancare, cosmetica, etc. – si mi-am marcat sfarsitul lui Decembrie cu rosu in calendar, fiind hotarata ca de data asta o sa fiu mult mai responsabila si o sa ma tin de blog cu dintii.

Dar. Mi-a schimbat planurile cel mai bun “dar” (nu cadou, ci conjunctia). Am hotarat ca pe langa fashion, beauty o sa scriu si despre cazuri care cred ca merita atentie. Sper sa va placa.

Incep cu cazul din Cocos (foarte original, nu?). Numai ca eu nu o sa scriu despre Gicu si nici despre Olga, ci despre reactiile pe care le-am vazut pe Facebook, asta fiind cea mai mare sursa de pareri ale “poporului” pentru mine.

FullSizeRender-640x312
Despre reactia clubului, pe care o gasiti aici (trebuie sa fiti logati pe FB) nici nu indraznesc sa comentez, sa nu supar cuvintele frumoasei limbi Române; pentru ca nu exista cuvinte atat de urate care ar exprima dezgustul pe care il simteam citind aceste lucruri. Ori lucreaza Gicu in departamentul PR al club-ului, sau e cumatrul cuiva. Pentru ca asa se rezolva lucrurile in Moldova, nu?

Sau ca sa nu generalizez – asa se rezolva lucrurile in Cocos.

12376694_1038281206202315_8775990656993666414_n

O fetita doarte desteapta – autoarea anonima a blog-ului Cai Verzi Pe Pereti – a scris ce crede despre faptas (cititi aici) si eu am dat share. Cred ca pentru prima data nu ma asteptam lumea sa se imparta in doua tabere si sa sustina sau sa apere cumva ce a facut idiotul eroul nostru. DAR NU, oameni buni! Am citit comentarii ca “poate i-a placut fata”. Hai ca share-ul meu nu l-a vazut multa lume, dar din pur interes am intrat sa vad inca o data mesajul oficial de pe pagina clubului si mi-am chinuit un pic creierul si nervii cu lectura interesanta.

Citez si sper ca nimeni nu e cumatrul nimanui si nu sunt asteptata dupa colt, desi напрашиваюсь, да?

1. “Самый лучший комментарий данной ситуации, который все расставил на свои места! Спасибо!” (traduc: Cel mai bun comentariu pentru situatia asta. A pus totul la locurile sale! Merci!)

2. “Ну наконец-то адекватное объяснение ситуации. А то я тоже не увидела в видео чтоб девушку избивали ногами. Как говориться “если хочешь узнать правду послушай обе стороны”.” (traduc: In sfarsit o explicatie adecvata a situatiei! Nici eu nu am vazut pe video ca fata a fost batuta. Cum se spune “Daca vrei sa stii adevarul, asculta amandoua parti implicate.”)

3. “Se întîmplă des la noi, ca si fetele o iau razna cu vorba, si nu-și dau seama de consecințe!”

Las lista asa – scurta, dar sunt sigura ca mai sunt exemple. DAR! M-a bucurat ca Maaarea majoritate totusi intelege ce se intampla si o sustin pe Olga.

M-a atins cumva totusi, comentariul cu “fetele o iau razna cu vorba”. Fete si baieti, daca ati sti cate am spus eu, atatea pe care nu vreau nici sa mi le amintesc si cu toata rusinea ii spun acum iubitului meu barbat ca imi cer scuze. Dar batuta inca nu am fost… Inca. 😀

Nimic nu scuza un picior in directia unei fete.

Nimic nu scuza faptul ca baiatul a fost lasat in club atunci cand era clar ca buna ziua ca e in stare de ebrietate. Nimic nu scuza amenintarile eroului de a o arunca pe Olga in inchisoare, ca cica “Sa se gandeasca la cum si cu cine vorbeste”. Am citit eu undeva “Chiar si cea mai educata fata spune cateodata **** in loc de “Oi!”.” Si fiind NU cea mai educata fetita (dar destul de), daca ma loveste un barbat cu piciorul… Nu stiu daca o sa ii spun doar un “Lasa-ma in pace”. Cum a spus Gicu? “Am lovit-o din reflex”? Pai uite, eu te-as trimite na dracului tot din reflex daca ma lovesti. Trist. Pur si simplu trist.

4 thoughts on “Oameni Buni! sau Gicu de la Cocos

  1. După mine, asta e o pulă belita care pe lângă toate mai e și complexat. As vrea sa îl vad cum ar ridica el mana la un bărbat. Cred ca, anume cuvântul – căcat, îl caracterizează deplin.

  2. rusine! barbatii se bat cu barbatii, iar “cadre” deastea care se bat cu femeile is de risu gainii!!!! niciodata nu o sa devina barbat pu ca e o muiere adevarata, pacat 😦

Leave a Reply

