My Stories · RO

La Taifas cu Fluturii si Prima Dragoste

Processed with VSCO with g2 preset

De mult… de prea mult timp nu am mai scris. Pentru ca am incercat sa alcatuiesc o limba noua… Cea a Emotiilor, a Sentimentelor, a Adevarului si numaidecat a Iubirii. Limba nu am alcatuit-o, dar am scris. Si va invit la o lectura cu fluturi inspaimantator de frumosi si la o experienta muzicala… gustoasa.

“Azi ma gandesc la tine. Defapt… ma gandesc la tine in fiecare zi pentru ca te regasesc in fiecare parte de mine.

Evident… Tu ai nascut Femeia din mine si vreau sa iti spun ca e un Fenomen, da, cu niste “accesorii”, da, complicate, dar bune.

Intotdeauna am fost excesiv de mandra de cum Iubesc, si acum imi pare rau sa descoper cat de disperata e o Femeie romantica, o Femeie care crede in Iubirea adevarata. Trist… nu vrei sa stii cat de mult am cautat semne ca Te intorci, ca nu Te astept degeaba. Eram sigura ca ultima pagina din cartea noastra e un inceput de happy end. Cautam scenarii in comedii romantice, drame romantice, si le-am gasit! Dar realitatea m-a invitat la… am vrut sa spun la o cafea, dar a fost defapt un pahar de vin – si mi-a spus ca Dragostea mea pentru tine, asa sfanta cum e, are alt scop decat sa ma invat sa fiu a Ta.

A ta sunt, am fost si voi fi. Dar niciodata nu voi mai fi cu Tine.

Nu am crezut ca e atat de usor sa te hranesti cu iluzii si amintiri goale. Sunt un absolut expert cand aleg sa ma mint singura pe mine, dar atunci cand Tu – acum cea mai frumoasa, adevarata si calda amintire – a devenit cea mai grandioasa minciuna din agenda mea, mi-ai prabusit toate ideile, planurile si principiile.

Iti dai seama cat de ironica e tragedia noastra? Am cautat modul CORECT a de a te iubi si l-am gasit fix in momentul in care ai plecat. Pentru asta iti Multumesc. O iubire care ma incalzeste, ma cam arde, dar care acum ma ingheata.

Prima dragoste… Sunt epuizata de scrisori, de istorii si de cuvinte despre prima dragoste. Urasc cuvintele pentru ca niciodata nu au capacitatea de a exprima cu adevarat acul ala din inima pe care il simtim fiecare dintre noi, oricare ar fi – de durere, de fericire, de orgasm, de greata.

Acul meu esti Tu, dar nu vei mai fi. Dar vei ramane Prima Mea Dragoste. Care a esuat.

E cumva pacat… pentru ca ai creat o fiinta care o sa faca alt barbat fericit. Ai modelat-o, ai invatat-o, ai rabdat-o chiar… Ca o masina care, dupa tot timpul, nervii si speranta investita in ea, va fi acum al altcuiva. Da… Pacat. Prima mea Dragoste e cel mai mare blestem si cea mai sfanta binecuvantare daruita mie. Si iti Multumesc. Dar nu te iert.”

Multumesc mult platformei Ola TABU, marca YOUBESCcare m-a inspirat cu atata caldura, trezindu-mi fluturii din stomac, din cap si din suflet. Cum? Ascultati mai jos.

 

 

 

Leave a Reply

