My Stories · RO

Razboaie Ascunse

Processed with VSCO with 1 preset

Stiu doar cateva limbi, dar toate delicioase.

… si pana cateva fractiuni de lacrimi, sentimente, zambete si momente in urma, eram absolut sigura ca inteleg limba “Iubire”. Straniu, nu? Simtim cu fiecare fibra din noi limba asta cu care ne hranim… limba Emotiilor, a Sentimentelor si a Adevarului, dar ne limitam la o exprimare prea banala, superficiala si falsa.

De ce evitam TABU-urile? De ce insistam sa fim un Exemplu? De ce tindem sa fim frumosi si corecti?

Iubirea mea – o Iubire care m-a sculptat, m-a crescut, m-a excitat, m-a orgasmat si acum ma baga in nostalgie, e cel mai urat, dar fara indoiala vital roman scris si citit de mine.

Nenumaratele sfaturi absolut folositoare, dar total ignorate de mine, m-ar fi ajutat… dar am ales sa cred ca Iubirea mea, adorata de El asa cum era, o sa gaseasca rezolvarea ecuatiei Dragostei Noastre. Dupa atat de multe utile si inutile cautari, am gasit raspunsuri care m-au dezamagit, dar care m-au impins agresiv spre o iubire mult prea dependenta, dar matura fata de El.

Processed with VSCO with 1 preset

Citind despre cat de fenomenala ar trebui sa fie iubirea, absorband fiecare moment din filme, carti, articole, conversatii si of… multe altele, care vor sa te convinga ca esti definit de dragoste, ca esti cumva mai cu valoare daca esti iubit, m-am convins singura pe mine ca nu am nevoie de nimic altceva decat sa fiu iubita… macar acceptata. Iar El… fiind definitia mea personala a Iubirii si a Fericirii… e plecat.

Cu toata rusinea recunosc… recunosc ca Il mai simt Aici, langa mine, ca mai sunt a Lui si ca Il mai astept. Recunosc, camasa Lui pana acum miroase a pielea lui, prea gustata de mine, si o imbrac, ma mangai cu ea si simt cum renasc. Refuzul meu de a accepta ca l-am tradat, ca m-a tradat, ca nu mai adorm cu un “Noapte Buna” al Lui, ca nu il mai respir in pat langa mine cand ma trezesc, imi ingroapa adanc de tot euforia acum falsa nascuta din speranta de a il saruta in fiecare dimineata, de a imi deschide ochii vazandu-l alaturi, chiar daca poate cateodata departe in capatul opus al patului, cu spatele.

Processed with VSCO with 1 preset

Stiti, multi isi schimba numele in fiecare zi. Eu vreau sa imi schimb varsta. 

Nu vreau sa stiu ca la 20Processed with VSCO with 1 preset de ani am fost arsa de atatea drame si tragedii traite, vazute, citite si ascultate… dar niciodata corecta si prea des ipocrita fiind, fur toate momentele fericite, zambetele si caldura care au venit in acelasi pachet.

Sunt un incurabil Avocat al Dragostei, dar cred ca imi dau demisia. Si mi-ar placea sa il intreb…

“Cum o sa ii explici Dragostei ca i-ai furat avocatul?”

Nenumarate Multumescuri platformei YOUBESC, care a nascut proiectul Ola TABU, inspiratia cu care m-au binecuvantat si orgasmele auzite, unul dintre care il gasiti mai jos.

Leave a Reply

