My Stories · RO

BOICOT

Sincer? Am început a scrie o nouă scrisoare de dragoste… pentru că nu au scris destul clasicii și mai nou, bogerii și pseudo-autorii, inclusiv eu, da? Nu.

Totuși, hai să începem cu un pic de miere si dulceață – păstrăm tradiția. Scrisorica șeia de dragoste avea fraze gen “Pe iubitul meu nu îl mințeam cu figuri de stil goale”, sau “E frumos, chiar dacă uneori trist, prin câte metamorfoze, lacrimi, zâmbete, cuvinte – prea des inutile, avem nevoie ca să căpătăm curajul ăsta amar de a povesti realitățile pe care le trăim”…

Eu cumva m-am saturat. Voi NU?! Anunț boicot iubirii… defapt nu. Anunț boicot brutalității care murdărește ideea și regulile “iubirii”.

Pentru că nu am auzit și nu am citit “hai la o cafea”, sau “ce cărți iți plac?” de muult… prea mult timp; în schimb, sunt satulă de “emani sexualitate” și “la mine sau la tine?”, asta acum, când am crăpat cântarul, când îmbrac doar cămăși din graderoba Tatălui pentru că oferă un camuflaj de nota 10, am uitat cum se face selfie, evit aplicația care mă tot intreabă mai în fiecare zi “What is your weight today?”, si mă machiez așa… ca să fie.

Ne-am… ne-AU învățat să spunem “Awww” la inele cu diamant, la buchete de zeci de flori… Bietele flori care se scăldau în razele soarelui și sunt rupte pentru a fi vândute și rar dăruite cu sinceritate. Lăsați florile in pace!

Leave a Reply

