My Stories · RO

Dezbrăcată

Ți-am scris multe scrisori de dragoste, poate prea multe, și aproape mai fiecare începea aproape identic – un început clar: “mă gândesc la tine”, “mi-e dor de tine” sau “te Iubesc doar pe tine”… Scrisori în care m-am dezbrăcat de măști, scrisori deloc filtrate de imperfecțiuni, dar adevărate și sincere. Credeam că, dezbrăcându-mă, o să îți amintești de mine, dar… O femeie dezbrăcată, care nu e iubită, mângâiată, atinsă și gustată… rămâne doar o femeie dezbrăcată.

Inspirându-mă de prea multe romane și filme alb-negru, am uitat în ce secol trăim. Am uitat că femeile se dezbracă pentru reviste, pentru filme, pentru eventuale căsătorii cu bărbați care au incredibila putere, integritate și intuiția perfectă atunci când vine vorba de bani: alegând în cine pot avea incredere, cine merită să le fie partener, etc., dar care redevin băieții naivi din copilărie atunci când vine vorba de o femeie frumoasă, cu pseudo-maniere și da… dezbrăcată.

Hainele arucate pe jos însă, sunt mult mai ieftine decât măștile de care se dezgolește o femeie… sau un bărbat. Iar tu, nu ai înțeles că îmbrăcată nu m-ai vazut niciodată. Privirea ta, cuvintele, atingerile și săruturile tale au dezlegat fiecare mască a mea, atât de dur, încât au gustat carne vie.

“Despărțire” a devenit o definiție opusă existenței pentru mine. Pentru noi. Fumând Iubirea – o vânătoare permanentă care se tot hrănea cu adevărul nostru privat, nu ne dădeam seama că pierdem fumul viitorului nostru. Cumva, am uitat că Iubirea adevărată nu e o partidă de Poker. Și eu… fiind îmbătată de viciul de a câștiga, așteptam o combinație plină de aur. Așteptând, mizam pe bluff. Unul, doi, al treilea, până am pierdut.

Și nu o să întreb ce s-a întâmplat cu noi, nu o să arunc zaruri să văd dacă te vei întoarce, dar știu că Tu ai fost Royal Flush-ul meu. Combinația perfectă care cerea și obliga un all in, un all in pentru care nu am avut curaj.

M-am vândut iubirii și, stând în colț lângă ușa închisă pe care ai plecat, îmi putea a iubire.

Și te rog să mă ierți, dar…

Mai bine femeie nefericită fără tine, decât fericită cu tine. Pentru că e păcat să iubești pe jumătate.

Leave a Reply

